La Marea Verda
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
La Marea Verda

El fòrum oficial de la Marea Verda
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Refugi: quan s'ajunten dos genis...

Ir abajo 
AutorMissatge
LitusMayol
Àlbum d'Amani
Àlbum d'Amani
LitusMayol


Nombre de missatges : 81
Data d'inscripció : 22/05/2008
Edad : 34
Ubicació : /home/litus

Refugi: quan s'ajunten dos genis... Empty
MissatgeAssumpte: Refugi: quan s'ajunten dos genis...   Refugi: quan s'ajunten dos genis... EmptyDv Ago 22, 2008 11:03 am

Quan s'ajunten dos genis, el resultat sol ser fantàstic.


Refugi: quan s'ajunten dos genis... 015

Doncs per enèssima vegada així ha sigut amb: Refugi. Joan Reig (Els Pets i Mesclat) i Joan Pau Chaves (el de Sant Cugat!) s'han juntat per treballar en aquest projecte comú, íntim i innovador. Amb Dani Peña al contrabaix i Pep Solà a la bateria es complet el grup Refugi que en el seu primer treball ha recuperat cançons de l'anomenada "nova cançó" dels '60 i '70, però versionades a cavall del swing, el jazz i el soul. Aquest treball es titula "Cançons Amagades" i, aixó ja és un punt de vista personal, és una passada. Compten amb les col·laboracions de les guitarres d'Albert Vila i d'aquesta manera queda el cercle tancat.


REFUGI:
Joan Reig - veu
J.Pau Chaves - piano
Dani Peña - contrabaix
Pep Solà - Bateria

CANÇONS AMAGADUES
1. Però prefereixo els teus ulls
2. Com hauria estat bell
3. Dissabte
4. Flors de baladre
5. Cançó del noi dels cabells llargs
6. Lladres
7. Es fa llarg esperar
8. Cançoneta prescindible

Podeu visitar el seu web: http://refugi.cat/ . Allà us hi podreu descarregar les cançons (però una per una), el que he fet (com que tinc temps xD) és pujar l'àlbum sencer d'internet. Us el podeu descarregar a: http://www.megaupload.com/es/?d=A1ZI8H48


Disfrute-lo. A mi m'està encantant (ja l'estic escoltant per 3a vegada!!)
Tornar a dalt Ir abajo
 
Refugi: quan s'ajunten dos genis...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
La Marea Verda :: Música :: Música Catalana-
Canviar a: